Meest gestelde vragen
Bestellen
-
1. Ik heb een product gekozen en heb als eerste mogelijkheid de volgende dag. Kan het niet vandaag geleverd worden?
U heeft gekozen heeft voor een product dat speciaal geleverd wordt door BoeketCadeau.nl. Dit kan zijn een fruitmand, bloementaart, knuffel of bloemen met een cadeau zoals wijn of chocolade of bijvoorbeeld een boeket alstroemeria die niet altijd voorradig zijn bij bloemisten. Dit product wordt bezorgd met een koerier. Van maandag tot en met vrijdag kunnen de meeste van onze zendingen bezorgd worden bij woningen met een avondlevering via Trunkrs. Bepaalde producten en zendingen naar bedrijven kunnen niet in de avond geleverd worden. De eerst volgende bezorgoptie wordt getoond tijdens het bestelproces. Wilt u vandaag bloemen laten bezorgen overdag, kies dan alleen voor een boeket bloemen. Deze worden dan geleverd door een plaatselijke bloemist.
-
2. Ik kan op zaterdag voor 12.00 uur niet kiezen voor bezorging dezelfde dag.
U heeft dan een cadeau (wijn of chocolade) toegevoegd aan uw boeket of gekozen voor een product dat alleen BoeketCadeau.nl voorradig heeft. Als u alleen kiest voor een boeket bloemen en andere producten uit de winkelwagen verwijdert, dan wordt de datum zaterdag beschikbaar en wordt uw bestelling geleverd door een plaatselijke bloemist.
-
3. Ik wil meerdere boeketten bestellen met verschillende kaartjes naar één bezorgadres.
Kies uw boeket en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Kies het 2e boeket dat u wilt versturen. Kies een kaartje en vul de tekst van het kaartje in. Wijzig aan de rechterkant in uw winkelwagen overzicht het aantal kaartjes naar 2. Vul helemaal aan het einde van de bestelling, na bezorggegevens en uw eigen gegevens, de 2e tekst van het kaartje in bij het veld ‘opmerkingen voor BoeketCadeau.nl’ en geef aan voor welk boeket deze tekst bedoeld is.
-
4. Ik wil meerdere boeketten bestellen naar verschillende bezorgadressen.
Kies het boeket en vul de tekst van het kaartje in, de bezorggegevens en uw eigen gegevens. Reken deze bestelling af. Op uw scherm ziet u na afronding van de bestelling een “bedankt pagina”. Op deze bedankt pagina staat een paarse knop: Herhaal deze bestelling. Middels deze knop komt u weer terug in de bestelling en vult u de nieuwe bezorggegevens in. Zo bestelt u snel voor meerdere adressen.
-
5. Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen, maar wel betaald.
Het kan zijn dat er een foutje is gemaakt in het opgegeven e-mail adres en u daardoor geen bericht heeft ontvangen. U kunt een bericht sturen naar onze klantenservice en dan passen wij het e-mail adres aan en sturen u alsnog een ontvangstbevestiging. Vermeld dan uw naam en de gegevens van de ontvanger van de bestelling.
Heeft u een hotmail, outlook of live e-mail adres, dan kan de bevestigingsmail in de spam/ongewenste map terecht komen. Markeer info@boeketcadeau.nl als veilige afzender zodat u de track en trace wel ontvangt. -
6. Kan ik telefonisch bloemen bestellen want ik heb geen mogelijkheid tot betalen op dit moment.
Het is helaas niet mogelijk om telefonisch bloemen te bestellen. U kunt dit doen via onze website en voor de betaling kiezen voor achteraf betalen via Riverty.
-
7. Ik heb een andere vraag.
Neem contact op met de klantenservice via 023-5.26.59.09. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.30 uur tot 12.30 en van 13.00 tot 17.30. Op zaterdag van 9.30 tot 14.30 uur. -
Wijzigen/Annuleren
-
1. Ik wil mijn bestelling wijzigen.
Als uw bestelling nog niet door ons is verwerkt, dan kunt u zelf een aantal wijzigingen doen in uw bestelling. Het is niet mogelijk om zelf producten toe te voegen of te verwijderen omdat het factuurbedrag dan wijzigt. Wel kunt u correcties aanbrengen in de tekst kaartje, bezorg- en eigen gegevens. Dit kan vanaf het bedankt scherm of de wijzigingsknop in de ontvangstbevestiging. Neem voor andere wijzigingsverzoeken contact op met de klantenservice zodat wij de mogelijkheden kunnen bekijken.
-
2. Ik wil mijn bezorgafspraak bij de vervoerder wijzigen.
Als uw bestelling bij de vervoerder is aangemeld, dan kunt u niet zelf de bezorgafspraak wijzigen. Neem contact op met de klantenservice. Het kan namelijk zijn dat uw bestelling al is gemaakt en in handen is van de vervoerder. Omdat het om een versproduct gaat, dient de bestelling zo snel mogelijk bezorgd te worden.
-
3. Ik wil mijn bestelling annuleren.
Als uw bestelling nog niet door ons verwerkt is, is het mogelijk deze te annuleren. Mail hiervoor met de klantenservice.
Bezorgen
-
1. Is mijn bestelling bezorgd?
U heeft nadat uw zending is verwerkt door BoeketCadeau.nl een track en trace link ontvangen. Via deze link kunt u volgen of de bestelling is bezorgd. Een aantal bestellingen worden bezorgd via een plaatselijke bloemist. De bloemist dient de bezorging in het systeem te bevestigen. Het kan gebeuren dat de bestelling wel is bezorgd, maar dat de bloemist dit nog niet heeft bijgewerkt in het systeem. Neem in dan geval even contact op met de klantenservice, dan doen wij navraag bij de betreffende bloemist.
-
2. Kan ik mijn bestelling voor een bepaalde tijd laten bezorgen?
De bestellingen worden standaard geleverd tussen 08.00-22.00 uur. Indien u kiest voor een tijdvak tussen 08.30-17.00 wordt de bestelling overdag bezorgd. Of een levering voor een bepaalde tijd mogelijk is, hangt af van het bezorgadres en dienen wij te overleggen met onze vervoerder. Voor speciale gelegenheden, kunt u contact opnemen met de vervoerder. Tijdens drukke bloemendagen zoals Valentijn, en Moederdag is het niet mogelijk om speciale gelegenheden door te geven. Indien de ontvanger niet thuis is, wordt de bestelling bij buren of omwonenden bezorgd.
-
3. Ik heb voor 12.00 uur besteld, wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien uw bestelling wordt geleverd door een plaatselijke bloemist, hebben wij geen invloed en inzicht in de bezorgtijden van de bloemist. Uw bestelling wordt handgemaakt en gaat daarna nog de bezorgroute in. Deze verwerking kost even tijd. Bij bestellen voor 12.00 uur, wordt de bestelling daarom meestal in de middag bezorgd. Heeft u gekozen voor een avondevering, dan ontvangt u een track en trace mail met de verwachte bezorgtijd.
-
4. Bezorgen jullie ook buiten Nederland, bijvoorbeeld in Duitsland?
Bezorgen van onze bloemen en cadeaus is mogelijk in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden).
-
5. Ontvanger niet thuis, en dan?
Indien de ontvanger niet thuis is zal de bezorger de bestelling proberen af te leveren bij buren of andere omwonenden. De geadresseerde krijgt een bericht in de brievenbus waar de bestelling is geleverd.
Lukt het ook niet om de bestelling bij buren te leveren dan worden de bestelling de eerstvolgende werkdag nogmaals aangeboden. Indien gekozen is voor een avondlevering en de zending kan niet worden afgeleverd, op maandag tot en met donderdagavond, dan wordt de zending de volgende dag ook in de avond aangeboden. Bestellingen met een tijdvak vrijdagavond, waarvan de afleverpoging niet slaagt worden maandagavond nogmaals aangeboden.
Rouwbloemen bestellen
-
1. Ik wil meerdere rouwstukken bestellen, met meerdere kaarten of linten, kan dat?
Maak een keuze uit het rouwstuk of rouwboeket en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Kies vervolgens ‘verder winkelen’. Maak een keuze voor het 2e rouwboeket of rouwstuk. Kies voor ‘ga naar kaartje’. Vul in de bestelstraat de tekst kaart of lint van het eerste rouwstuk in. Vul de gewenste afleverdatum en bezorggegevens in. Wijzig aan de rechterkant in uw winkelwagen het aantal linten of kaartjes van 1 naar 2. Vul aan het einde van de bestelling in het veld ‘opmerkingen voor BoeketCadeau.nl’ de tekst in voor het 2e lint/kaartje en vermeld even bij welke stuk/boeket deze tekst hoort.
Indien gewenst kunt u een aantal voorbeeld teksten voor op een rouwlint bekijken. -
2. Ik wil rouwbloemen bestellen, kan dat op tijd worden bezorgd, welke datum, afleverlocatie moet ik invullen?
Rouwbloemen worden bezorgd bij het adres waar de overledene ligt opgebaard. Dit kan een uitvaartcentrum, verzorgingstehuis of een huisadres zijn. Rouwbloemen worden bezorgd voorafgaand aan de condoleance/afscheidsdienst. Het is niet wenselijk om rouwbloemen langer dan 2 dagen voor de uitvaart te laten bezorgen in verband met de houdbaarheid. Vul bij de ontvanger de naam van de overledene in. Vul tevens de datum en tijd uitvaart/condoleance in. Wij zorgen dat dan de bloemen tijdig worden bezorgd. Is de uitvaart voor 12.00 uur, bestel dan uiterlijk een werkdag voor de uitvaart voor 15.00 uur de bloemen. Bij latere bestelling kunnen wij niet altijd de tijdige levertijd garanderen.
Betalen/facturen
-
1. Kan ik op achteraf betalen of op rekening?
Particulieren kunnen gebruik maken van achteraf betalen via Riverty (Voorheen AfterPay). Bedrijven kunnen kopen op factuur indien de order een zakelijk karakter heeft. Let op de juiste tenaamstelling van de eigen bedrijfsgegevens. Op deze naam komt ook de factuur. De factuur wordt digitaal verzonden en kan naar een afwijkend e-mail adres worden gestuurd.
-
2. Ik heb wel een orderbevestiging, maar geen factuur als zakelijke bestelling.
De orderbevestiging ontvangt u gelijk na de bestelling. De factuur ontvangt u op een later tijdstip, aan het einde van de dag.
-
3. Ik heb een aanmaning/betaalverzoek ontvangen maar kan even niet betalen
U heeft een betaalverzoek ontvangen van Riverty. U dient dan met Riverty contact op te nemen over de termijn van de betaling.
-
4. Ik heb voor ons bedrijf een aanmaning ontvangen per post, maar nooit eerder een factuur gezien.
Zakelijke facturen worden automatisch gestuurd naar het e-mail adres dat is opgegeven door de besteller bij het plaatsten van de order. Indien geen afwijkend e-mail adres is ingevuld voor de factuur, dan heeft de besteller ook de factuur ontvangen. U kunt een kopie factuur opvragen bij de klantenservice. Op de factuur staan de gegevens van de besteller.